Hamarosan költözik a Freeware blogom. Pontos időpontot még nem tudok, és mindenkit megnyugtatok, hogy semmiről nem fog lemaradni. Az oldal működését szeretném áttenni a https://tigrincs.hu címre, illetve azon belül is egy alcímre (feltehetőleg freeware.tigrincs.hu), itt minden korábbi írás megtalálható lesz. További infók itt >

Felmérés!

2009.11.17. 05:34

Szeretném a mellékelt felméréssel jobban kiszolgálni látogatók igényeit, ezért kérek mindenkit, hogy szavazzon, hogy miről szeretne még többet olvasni az oldalaimon!

Eddigi írásaim során törekedtem arra, hogy a számítógéphasználat minden hétköznapi területét lefedjem ingyenes, s ha lehet magyar nyelven tudó programokkal, drága kereskedelmi szoftvereket kiváltva. Még korántsem fogytam ki ötleteimből, sőt, nagyon is hosszú még a lista, ami feldolgozásra vár, mégis szeretném, ha ötletekkel bombáznának, hogy mi az, amit valaki rendszeresen használna, mégsem szeretne megvenni. Vagy éppenséggel illegális szoftvert használ egy ismerőse (khm) és szeretné megelőzni a szoftverrendőrség macerálását.

Azért kérem, hogy aki többszázezres video-vágó szoftver leváltására kerestetne velem alkalmas programot, az egy kicsit legyen tekintettel gyarló emberi életem véges mivoltára és kíméljen meg a sziszifuszi munkától... tehát minden jöhet, racionális keretek közt.

Továbbá azt is szeretném megtudni, hogy érdekelné-e olvasóimat a népszerűbb programok ingyenes bedolgozó-moduljainak, kiegészítőinek (pluginek, add-onok, stb) ismertetése, gondolok itt pl. Firefox/Chrome/Total Commander (Unreal Commander)/Winamp/stb. programokra. Ha igen, akkor milyen arányban, a teljes programokhoz képest.

Előre is köszönöm, és bocs a kötelező reklám miatt!


 

Szerző: Tigris

74 komment

 

A bejegyzés trackback címe:

https://freeware.blog.hu/api/trackback/id/tr931530955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2009.12.18. 10:42:25

szia,

olyan programot nem ismersz, ami a Lotus Notes adatbázisait elkezeli? (ha csak offline-ban, és read-only-ban az is elég.)

köszi:
xaba

Tigris 2009.12.18. 11:49:22

Szia xaba!
Köszönöm a tippet! Körülnéztem ezen a fronton, de sajnos nincsenek jó híreim. A Lotus szinkronizálása más hasonló programmal elég mostoha feladatnak tűnik, gondolom az IBM ült rá a formátum jogaira. Még a nagy Outlook sem hajlandó együttműködni vele.
Ugyanakkor ha eseményeket, feladatokat (iCal) és kapcsolatokat (VCF) ki tudsz exportálni a Lotusból, akkor azt be tudod importálni a ma ismertetett Essential PIM-be is, de ezeket a formátumokat általában minden PIM alkalmazás ismeri. Remélem segítettem, és ha találok jobb megoldást, megírom azt is.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2009.12.22. 08:51:13

szia,

köszi a választ.
igazából viszont nekem nem ezek a funkciók kellenének, mert van (jogtiszta) notes telepítőm, csak azért nem telepíteném fel, mert fél évente elő kell túrnom valamit valmi régi adatbázisból.
exportálni meg pont az nsf szolgáltatási miatt nem szeretném.

de azért köszi

filipo 2010.01.05. 20:50:14

Kár,hogy csak egyre lehet szavazni,mert én még ezeket is bejelöltem volna. 1.programok használatáról, oktató jellegű leírások
2.biztonsági szoftverek
3.rendszerprogramok, hardverkezelés, tömörítés
Nagyon sok sikert kívánok mindenhez.

Tigris 2010.01.05. 21:00:12

Hm. Az igazság az, hogy ezt a poll-r.hu-s szavazógépet még nem nagyon ismerem, örültem tegnap, hogy találtam egy olyan szavazást, ami többé-kevésbé ide is betehető relative kulturált módon. Szóval azt hittem, hogy lehet többször is szavazni, ha újratöltöd az oldalt. Azért még van egy ötletem, ha bejön, akkor leírom ide okulásképp, hogy hogyan kell. Mivel én még nem szavaztam, a második jelöltedre (1, oktató jellegű leírások...) leadtam a voksot a nevedben. Ha működik a trükköm, akkor a másik két szavazatot is leadom neked, szóval kérlek, hogy ezekre már ne szavazz!
A jókívánságot köszönöm!

Tigris 2010.01.05. 21:09:52

No, sikerült a dolog.
A szavazatodat a te gépeden egy "sütiben", cookie-ban tárolja a böngésződ. Ha a poll-r.hu-hoz tartozót kitörlöd, akkor újra tudsz szavazni. Ha nem találod, hogy hol tudod ezt megtenni, kérlek írd meg, milyen böngészőt használsz, és a válaszban megkapod az infót. Ez persze mindenkire vonatkozik, aki többször akar voksolni.
A másik két szavazatodat is leadtam!

filipo 2010.01.06. 19:33:49

Próbáltam megkeresni,sikertelenül.Firefox-ot használok.Kérem a segítséged.

Tigris 2010.01.07. 00:35:21

Nekem angol FF-om van, ezért az angol feliratok a képen, és nem tudom a pontos magyar megfelelőket sem fejből, de szerintem a kép sokat fog segíteni.
A beállításoknál az ötödik, személyes adatokkal foglalkozó fülön találsz egy linket, valami olyasmi, hogy egyes sütik/cookie-k eltávolítása, katt ide (a képen 1.). A felugró ablak tetejére beírod hogy poll, ez kilistázza a szavazáshoz tartozó sütiket (2.). Itt minden egyes sorra rákattintasz (3.), majd rányomsz a süti eltávolítása gombra (4.). Ezt addig csinálod, amíg a lista üres nem lesz, ezután újratöltöd az oldalt, és ha minden jól megy, akkor lehet megint szavazni.

filipo 2010.01.07. 18:29:47

Köszi a segitséget.Így már megtaláltam,engedett is többször szavazni.(viszont az eredményt csak egyszer mutatta.többször töröltem a sütiket)(hol lehet programokat javasolni?)

Tigris 2010.01.08. 08:35:00

Programokat javasolni pl. itt lehet a kommentek közt. :)

filipo 2010.01.08. 22:23:08

Szia!Útólag rájöttem,hogy ez nem ingyenes,de talán tudsz hasonlót javasolni.A program neve:Sandboxie Nagyon hasznos program,ha valamit ki akarunk próbálni a gépen.(eddig nem olvastam blogokat,de ez tuti kivétel lesz.)

Tigris 2010.01.09. 01:44:22

A Sandboxie-ról készülök leírást írni a napokban, én is használom, és úgy tudom, 1-2 megszorítástól eltekintve ingyenes, de ennek még pontosabban utánanézek!

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.01.22. 10:48:45

szia, most éppen nem keresek, hanem találtam.
olyan ingyenes programot kerestem, amiben az excelnél kultúráltabban lehet követni a háztartás kiadásait.
ezt találtam: www.home-budget-software.com/
van belőle (alig korlátozott tudású, van valahol az oldalon egy összehasonlító táblázat erről) ingyenes verzió is, tud magyarul is, ha valakinek ez fontos, és teljesen meg vagyok vele elégedve.

szerintem másokat is érdekelhet...

Tigris 2010.01.25. 15:14:14

Meg fogom sasolni! Kösz a tippet!

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.01.27. 22:02:27

szia, arra nem ismersz valami programot (vagy egyszerű megoldást), hogy gépek között nem nagy (pár MB) adatot szinkronizálni lehessen interneten keresztül (lehetőleg saját tárhellyel)?
nem nagy dologra kell gondolni, csak elég sok, és sok helyen levő gépet használok, és jó lenne, ha bookmarkokat, meg ilyeneket nem nekem kéne pendrive-ra mentegetni, meg felmásolgatni, visszamásolgatni, hanem ezt valahogy automatizálni kellenne...

előre is köszi

Tigris 2010.01.27. 22:14:10

De igen, ismerek párat, már tesztelés alatt állnak. Szerintem legkésőbb jövő hét elején jelentkezem a megoldással!

filipo 2010.01.28. 08:50:55

USB-s eszközök eltávolítása egyszerűen. Szia Tigris!Találtam egy hasznos programot,amit ajánlani tudok mindenkinek.
USB Disk Ejector Indítás után azonnal megjelenik egy kis ablak, benne a csatlakoztatott meghajtók részletes és informatív listájával, ami azt jelenti, hogy nem csupán a számára kiosztott betűjelet látjuk, hanem azt is, hogy pontosan melyik eszközről van szó.

Tigris 2010.01.28. 15:43:26

Köszönöm a tippet, szerintem hamarosan látod a hozzátartozó cikket, tesztelés után!

Tigris 2010.02.02. 02:31:46

@xaba99: A cikk megszületett, a Dropboxra esett a választásom, egy kis tesztelés alapján. Az automatizálást nem egészen értem, hogy hogy szeretnéd, de pl. ha a Dropbox mappájában tárolod a szinkronizálandó cuccokat, akkor azok automatikusan szinkronizálódnak. Ha arra gondolsz, hogy van egy nehezen mozdítható fájl, mint pl. egy bookmark adatbázis, akkor ezt mindig szinkronizálni kell nálad is a megosztott mappa tartalmával, erre per pill nincs jó ötletem, de szerintem ez egyszerűen megoldható, erre sok megoldás létezik a makróktól az automatizált task-futtatásig. Ha gondolod, fussunk még vele egy kört a Dropboxnál!
Ami pedig kifejezetten a bookmarkokat illeti... Az tudtad, hogy a ChromePlus automatikusan szinkronizálja a bookmarkjaidat, akárhol vagy? Sőt, a Google Toolbarral ellátott IE és FF is képes erre, mindössze egy GMail fiókot kell létrehoznod, amit még használnod sem kell másra. Ha ezzel kapcsolatban van kérdésed, tedd fel bátran, ha lehet, a Google Toolbar vagy a ChromePlus ismertetőjénél!

filipo 2010.02.03. 20:58:06

Nagyon sajnálom,hogy megszűnt a PortableHun oldal.Ha kapcsolatban állsz velük,akkor tolmácsold köszönetem az eddigi munkájuknak.Ide irányított az oldaluk.Van ez így.

Tigris 2010.02.03. 22:03:18

Én is nagyon sajnálom, hogy bedobta a törülközőt, egy színnel kevesebb lett a paletta (bár a tartalom, amivel foglalkoztak, jogilag nem volt teljesen tiszta).
Korábban kapcsolatban álltam velük, de már nem, szóval a kérésedet nem tudom tolmácsolni.
Viszont én vagyok, és terveim szerint még jó sokáig fogom szolgáltatni a freeware-eket, ha ti is úgy akarjátok.

filipo 2010.02.14. 19:46:15

Remélem a hdd problémád hamar megoldódik.Érdeklődnék,hogy mi a véleményed a Spyware Terminator 2.6.6.196-ról?Vagy tudsz ajánlani jobbat?

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2010.02.15. 17:14:27

@filipo: Én tudok ajánlani egy-kettőt ilyen célokra, amiket sokan használnak.
Malwarebytes Anti-malware (ingyenes)
Super antispyware free edition (ingyenes)
Trojan remover (nagyon komoly, de csak 30 napos trial)

A Windows defender (megfelelő oprendszernél persze) is jó, vagy ha legális windowsod van, akkor Microsoft Security Essentials remek megoldás lehet.

filipo 2010.02.15. 20:35:11

Köszi a tippeket.A Trojan Removert kipróbálom.

Tigris 2010.02.15. 21:10:08

Már ismertettem a Spybot S&D-t, de ha jól emlékszem a Lavalys-nak van az Ad-Aware-ből valami ingyen verzió is.
Ezen túl még van két nagyon alap, de hatékony kis program, a CWShredder 2.19 és a HijackThis 2.0.2.
A trójaiakról annyit, hogy általában hagynak maguk után nyomot, amit a HijackThis-szel meg lehet találni. Onnantól ha már letiltod az indulását és/vagy törlöd a gépről, akkor meg is szabadultál tőle.
Hozzáteszem, ha valamit a HijackThis-szel nem fedezel fel, az már ált. vagy vírus (ami manapság már ritka), vagy Rootkit, ahhoz viszont már kicsit komolyabb eszközök kellenek.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.03.04. 20:15:38

szia, az megoldható lenne, hogy a leírásokban azt is feltüntesd, hogy az adott program hova menti a beállításait, stb.?
én mondjuk seperc alatt megtalálom, de másoknak lehet, hogy jól jöhet egy gép újratelepítésnél.

Tigris 2010.03.04. 20:36:17

:) Jó a kérdés... de nehéz a válasz. A programok sajnos ezerféle helyre tudják a beállításaikat menteni, a teljesség igénye nélkül:
c:\Documents and Settings\<felhasználó>\My Documents\
c:\Documents and Settings\<felhasználó>\My Documents\<alkalmazás>
c:\Documents and Settings\<felhasználó>\Application Data\<alkalmazás>
c:\Documents and Settings\<felhasználó>\Local Settings\Application Data\<alkalmazás>
c:\Documents and Settings\<felhasználó>\Application Data\Thinstall\
c:\Documents and Settings\<felhasználó>\Local Settings\Application Data\Thinstall\
c:\Program Files\
c:\Program Files\Common Files\<alkalmazás>
c:\WINDOWS\
c:\WINDOWS\<alkalmazás>
c:\WINDOWS\system32\<alkalmazás>
továbbá a registry-ben tulajdonképpen különösebb megkötés és szabályzás nélkül bárhová...
Sajnos, ha lenne egy könnyű módszer ennek a vizsgálatára, akkor nem lenne szükség különleges programokra egy program teljes eltávolítására, melyek az ilyen nyomok után kutatnak - ők is a teljesség igénye nélkül.
A Sandboxie, ami egy különleges, izolált környezetet hoz létre a programok futtatásához, még az sem képes minden ilyen helyet klónozni, ezért van, ami pont azért nem akar vele együttműködni, mert hiányzik neki egy olyan spéci útvonal, ahová az alkalmazás írni szeretne.
Az esetek javában egy kis nyomozás árán sokmindent ki lehet deríteni, de pl. időkorlátos próbaverziók szeretik nagyon eldugni a telepítés időpontját, hogy ne lehessen újraindítani a próbaidőszakot. Kérlek, ne haragudj, de ahogyan más hasonló jellegű oldal szerzője, így én sem vállalok ilyesféle nyomozást. Ha valaki esetleg szeretne efféle nyomozásba kezdeni, annak ajánlom a SysInternals FileMon, illetve RegMon alkalmazásait (ingyenesek!).

Atee 2010.03.09. 15:21:45

Hello tigris!

Vélemény: Nagyon jó az oldal, örülök a sok-sok ingyenes programnak. És találtam is nagyon sok jó progit. Nagyon jó, hogy nem csak bemutatókat írsz hanem a bemutatott programok frissítéséről is beszámolsz, ingyenes játékokat is bemutatsz, és tippek-trükköket is írsz. Tehát 3 szóval: csak így tovább:)

Viszont lenne néhány kérdésem:
1. Játékokat már nem mutatsz be?
2. Ingyenes vírusirtókat, kémprogramirtókat, és tűzfalakat nem akarsz majd bemutatni? Mert lehet hogy van 1-2 ember aki szeretne ingyenesen vírusokat kiirtani, de nem tudja hogy melyik vírusirtó milyen jó.

Na csak ennyi, de lehet, hogy még lesz kérdésem úgyhogy nem biztos, hogy gyorsan meg fogsz szabadulni a kérdéseimtől:)

Üdv, Atee

Tigris 2010.03.09. 15:50:50

A kedves szavakat nagyon köszönöm! Szoktam nap mint nap hasonló oldalakon járni, figyelemmel kísérem a "konkurrencia" ténykedését is, akár angol, akár magyar oldalakról van szó. Sajnos kevesen törődnek azzal, hogy válogassanak, hogy két mondatnál hosszabb ismertetőt írjanak, hogy a frissítésekről beszámoljanak, és hogy szóljanak a trükkökről is. Sok helyen hiányoltam ezeket, ezért úgy gondoltam, ha már én is valami hasonlóba vágok bele, akkor ez már legyen olyan, hogy az nekem is tetszene, mint kívülálló.

1, Játékok... :) Nos, megfogtál. Mivel egyrészt nem jött rá visszajelzés, hogy játékokról is írogatok, másrészt pedig egy kicsit kellemetlenül éreztem magam, hogy nem tudok folyamatosan annyi jó játékról beszámolni, főleg nem magyarul is tudó dolgokról, mint amennyi felhasználói programról, egy kicsit hanyagoltam a témát. Ha volna rá igény, meg valaki(k) írnának egy kis lelkesítést, akkor lehet, hogy visszaszoknék rá... :)

2, Na, egy másik nagyon jó meglátás! Kémprogram-irtó van pár, szerintem ezt a témát hamarosan előveszem, mert használok is, ismerek is pár jót. A tűzfallal már kicsit gondban vagyok, mert az egy háttérben állandóan dolgozó programfajta, és sok ingyenes tűzfalat láttam már, ami érezhetően belassítja a gépet, ellentétben 1-2 fizetőssel. De valaki már ajánlott egyet (a Comodo-t? talán... nem ugrik be hirtelen), szóval ez is sanszos, hogy hamarosan terítékre kerül. Vírusirtó... nos, ezzel megyünk legmélyebben a szószba, bevallom, jó irtót még csak pénzeset láttam, legalábbis olyat, ami a háttérben is hajlandó futni és figyelni. Persze van olyan is, ami ingyenes, de azok általában futtatandó programok, tehát nem a háttérben figyelnek, hanem mondjuk minden egyes letöltött, e-mailben, messengeren kapott, weboldalon előforduló, stb. fájlt egyenként át kell vizsgáltatni vele, kézzel, és a frissítése is kézzel megy. Persze vannak még ingyenes próbaverziók, korlátozott funkciójú megoldások, stb. Meg aztán van a MS Security Essentials, amit még lusta voltam kipróbálni, de nem úszom meg, úgy nézem. :) Szóval igen, nagyon jó kérdéseid vannak és töröm az agyam a megoldáson! Köszönöm hogy megkérdezted!

Várom a további kérdéseket, és örülök, hogy te is beleszóltál a blogba! :)

Atee 2010.03.09. 17:53:31

Hali!

Vírusirtóval kapcsolatban sejtettem, hogy az ingyenes megoldások nem igazán jók, de talán majd eljut egy ingyenes fejlesztés olyan szintre mint a NOD32, vagy társai. Azért kérdeztem meg a 2. kérdést, mert szeretnék/próbálok MINDEN fizetős programra ingyenes megoldást találni. Sokra már van megoldás: zeneszerk.: fizetős: Sound Forge ingyenes: Audacity, vagy képszerk.: fizetős: Adobe Photoshop ingyenes Paint.net,stb.. De meg kell hagyni, hogy az előbbi két ingyenes program azért messze van a fizetős változatától. Vírusirtókra visszatérve a MS Security Essentials-t próbáld ki:), és ha jó vírusirtó akkor mutasd be, ha nem akkor ne(elég egyértelmű:)).Én kipróbáltam az !avast free antivirus-t és nekem bejött, ha még nem próbáltad ki akkor sztem megér egy próbát, ha már kipróbáltad akkor kíváncsi lennék, hogy szerinted jó program-e, és mik az előnyei, hátrányai.
A játékok terén mondjuk vegyes érzelmeim vannak, mert szeretnék olvasni róluk, de mégis ez egy ingyenes progikkal foglalkozó blog, és nem ingyenes játékokkal foglalkozó blog.

És most újabb kérdés:
1. Ismersz ingyenes alternatívát videóvágás, videófelvevés és animációkészítés terén?

Üdv, Atee

Tigris 2010.03.09. 20:09:41

Azt hiszem, sokmindenben egyetértünk, hasonlóak a céljaink. Manapság sok a "warez", ugyanakkor egyre nagyobb az igény arra is a PC-használók között, hogy igenis fair módon álljanak a dologhoz, megvesszük az oprendszert (hacsak nem Linuxot használunk), ingyenes, vagy nyílt forráskódú dolgokat használunk... csakhát kevés fórum veszi a fáradságot, hogy kibogarássza, hogy mi az ami ingyenes is, jó is. Én magamnak régebben is megtettem, ebből jött a blog ötlete: miért ne osszam meg ezeket a tapasztalatokat mással is?
A vírusirtók és hasonlók terén egy kicsit bele fogok húzni, és a játékokat illetően is gondolom néha egy-egy darab beleférne a blogba.
A kérdésedet illetően: igen, tudok! Igaz, ezek többnyire angol nyelvű programok, de ha egy kategóriára van igény, akkor ajánlok programot, még akkor is, ha csak angol nyelvű van.

filipo 2010.03.17. 09:35:33

Szia Tigris!Gratula a 128 program ismertwetőhöz.Tegnap elértem azt a szintet :),hogy zavarnak a parancsikonokon lévő nyilacskák,gondoltam érdeklődök picit a fórumokon.Ajánlottak is egy ingyenes és kicsi programot:TweakUi.A cikk róla:techline.hu/tudastar/20081005_tweakui_trukkok.aspx?FullComment=true Természetesen ez csak amolyan kedvcsináló.Ha hasznosnak találod a programot és van kedved/időd hozzá akkor írhatnál róla.( A nyilak miatt mindenkinek ajánlom)

Tigris 2010.03.18. 02:45:47

Teljesen jó meglátás. Én is ismerem, használom pár éve, egyetlen gondom volt vele, hogy 100% angolnak tűnt, nem gondoltam volna, hogy magyar is tud lenni. Valószínűleg valami nyelvi beállítás miatt láttam mindig kizárólag angolul, igaz, utólagos kézi beállításra nem láttam lehetőséget. Kicsit utána kell néznem, hogy mitől függ a program nyelve, ha találok rá utaló infót, akkor mindenképpen csinálok leírást róla! Köszönöm a tippet!

filipo 2010.04.11. 20:40:26

Ahhoz képest,hogy játékok helyett programokat szoktam nézegetni csak most fedeztem fel a RocketDock nevű alkalmazást.Hasznos (de nem nélkülözhetetlen),szép és még magyar nyelvű is.Ha van kedved írhatnál róla.

Tigris 2010.04.15. 20:47:11

Akkor most elárulok egy titkot.
Amikor az oldal indult, törekedtem arra, hogy olyan dolgokról írjak, amiről máshol kevés infó van. (A RocketDock kategóriájában ilyen volt a CircleDock és a FreeLaunchBar.) Ennek az az oka, hogy mint kezdő oldal, csak úgy vehettem fel a versenyt a nagyokkal, ha olyanról írok, amiről ők nem, ugyanis csak így volt esélyem, hogy pl. a Google rámtaláljon. Írtam róla, hogy nemrégiben az oldal elérte a 3-as PageRank-et, ami a Google-ban azt határozza meg, hogy egy keresésnél a találatok közt hol lesz az oldal. Ha magas a pagerank, akkor elöl van az oldal, amit a google talált. Most, hogy lassan kezd ismert lenni az oldal, már bele merek vágni olyan dolgokba, mint pl. az Opera, az AxCrypt, a VirtualDub vagy a FastStone Image Viewer. A RocketDock-ot ismertem, ideje lesz írnom róla!

KlauZulu 2010.05.19. 17:05:09

Szia újra!
Nagyon jó,hogy van ez a topik rész :).Tanácsot szeretnék kérni Tőled.Milyen könyvjelző progit ajánlanál?Lehet, hogy lámás a kérésem.Úgy látom, hogy nincs előtérben ez a dolog a legtöbb felhasználó számára,de engem már nagyon zavar,hogy képtelen vagyok megfelelő progit találni ehhez.Engem azért érdekel nagyon a téma,mert már tehermentesítettem a böngészőimet ez ügyben és nem szeretném telepakolni őket.Márcsak azért sem,mert mindegyik a saját fájlformátumát használja az elementésükhöz,a böngészés sebességét nem is említve.A külső bookmark progikkal,meg szintén az a gond,hogy ugye böngészőhöz kötött,mint pl.az xmarks,amivel az a furcsaság esett meg velem,hogy mikor beregeltem és egyből el kezdtem feltölteni egyenként(!)az elmentett dolgaimat,egy idő után percenként fagyodozott a szerverük.A téma persze a torrent volt :).Szóval nagyon klassz lenne,ha volna olyan progi,ami esetleg ingyenes,sok formátumot támogat,windózbarát,klassz kinézet,iszony nagy tárház és nem lehet egy klikkel kitörölni az adatbázisát,mondjuk egy böngészővel való szinkronizálással.Pár progit próbáltam,de még mindig nincs egy sem,amit bátran használhatnék.A Transmute ingyenese borzalmas,nevetséges.A pro verziót is kipróbáltam és az is ugyanolyan.Szóba se jöhet.A Link Commander-t megkedveltem - ennek van Portable Commander verziója is -,de ugyi az ingyi verzió naggyon egyszerű és igen betegül tudott működni a windózon.
Utolsó reményként fordulnék hozzád.Hátha Te ismersz valami igazán használhatót,amit szoktak frissíteni is és hosszú időre megoldaná ezt az áldatlan helyzetet.
Nagyon köszönöm előre is a válaszod :)! További jókat Neked!

Tigris 2010.05.19. 18:57:31

Szia KlauZulu!
(mindig tanácstalan vagyok, hogy hölgyet vagy urat rejt a név…)

Először is, neked is mondom, ahogy mindenkinek, aki olvassa. A blogomon nincsenek buta kérdések, nincsenek kezdők, nincsenek lámák. Minden kérdést komolyan veszek, és megpróbálok rá válaszolni, de ettől még sem én, sem más, aki itt válaszol egy kérdésre, nem okosabb, mint bárki más. Remélem, egy kedves haveri társaság vagyunk, akik úgy segítenek egymásnak, hogy nincsenek okosak és buták, csak van, aki az egyik kérdésre tudja a választ, és van, aki a másikra. :) Tessék kérdezni bátran!

No, a kérdés teljesen jó, bár bevallom, most igazán jó megoldásom így hirtelen nincsen, legalábbis ingyenes verzióban.
Fizetősben régebben az Outertech LinkMan-jét használtam, azokból az okokból, amiket te is írtál, ennek van ingyenes és fizetős Pro változata, aminek letölthető a 30 napos próbaverziója. (Amikor én használtam, csak a fizetős verzió létezett, de most hogy nézem, le fogom szedni az ingyenest, és a Link Commandert, és ha találok még valamit, akkor azt, összehasonlítom, és keresek egy győztest.) Íme a linkek:
LinkMan Pro: www.outertech.com/index.php?_charisma_page=product&id=5
LinkMan Lite: www.outertech.com/index.php?_charisma_page=product&id=8

És amit én használok, ugyanis nekem is rengeteg könyvjelzőm van… A rendezését a ChromePlus-ban intézem, mindegyik a bookmark bar sávján van, bemappázva, hogy könnyen elérjem. A könyvjelzők így hordozhatóak is, mivel a ChromePlus a Google Docs-szal szinkronizálja őket, de jónéhány bővítménnyel a Google Bookmarks-szal is szinkronizálni lehet. Mindkettőt bárhonnan eléred, ha van Google fiókod (pl. GMail-es címed), és természetesen mindkettőből azok a címek lesznek publikusak, amiket te publikussá teszel. A szinkronizálás automatikus, tehát nem egyenként, nem kézzel és nem fagyogató szerverrel történik. Ha nem Chrome-ot használsz, akkor ajánlom a Google Bookmarks megoldását, ugyanis mindkettőt lehet IE-vel és FF-fel szinkronizálni, automatikusan, ha telepíted hozzájuk a Google Toolbart. (Ismertetőtő itt találsz: freeware.blog.hu/2009/11/24/google_toolbar_7 )
Ami pedig az ide-oda konvertálgatást és az oldalak ellenőrzését illeti, ajánlom az AM-Deadlinket. Leírást itt találsz: freeware.blog.hu/2009/10/31/am_deadlink
Remélem tudtam segíteni, és kíváncsian várom, hogy mire jutottál, hogy melyik verzió válik be. És körülnézek én is a freeware-fronton.

Tigris 2010.05.19. 18:58:13

… és köszönöm a jókívánságokat! :)

KlauZulu 2010.05.21. 16:18:55

De gyorsan válaszoltál O.o! Nagyon köszönöm :bow:! Mennyi mindent írtál így is.Akkor sorjában... 1.a nem túl jól sikerült név nénit rejt :D 2.nagyon szimpi,amit írsz a hozzáértésről :).Sajnos valóban túl sokan aláznak meg embereket,élnek vissza pici tudásukkal a neten,így lehet,hoyg elmondható,hogy nincs ember ebben a világban,akit ne lámáztak volna már le v.miért,de tudom/tudjuk,hogy Te biztosan nem ilyen vagy :).Emiatt is mertem kérdezni Tőled.Ha kicsit bizonytalannak tűnt mondandóm eleje,azért lehetett,mert nem hiszem,hogy sláger-kérdést intéztem Hozzád.Nem probléma sokak számára,de Te mégis válaszolsz személyre szólóan :cupp: :D.
Nagyon köszi a tanácsokat!!!!! Nem is hallottam a Linkmanről.Ez meg:"...ChromePlus Guglidoc-kal szinkronizál..." szintén új nekem O.o.A Docujában könyvjelzők?!Jól hangzik.
A gugli toolbart nagyon régóta használom és újabban az sem fagyogat.Viszont csak egy pici része van beletéve,ahhoz a mennyiséghez képest,amit összeszedtem a netes életem folyamán.Szóval itt nem pár linkről lenne szó,amik kényelmesen elférnek bármelyik böngészőben,hanem akár 1000 oldalról.Ekkora mennyiséget nem érdemes bekonfigolni egyikükbe sem.Számtalan oldalra nem tértem vissza egy ilyen komoly linktárház hiánya miatt és ezen szeretnék változtatni.Nem legrebbelve szeretném kvázi tematikázva tartani őket,hanem végre betenni egy progiba,amit akár 10 v.több éven keresztül használhatnék és ott lenne az én személyes netem,startlap.hu-m :).Az oldalak,amik valaha megtetszettek,ahol örökérvényű leírásokat találtam.Hab lenne a tortán,ha lenne olyan progi közöttük,amivel nem kellene a SnagIt-et,a FF oldalmentését vagy mást használni,hanem a progiban lennének mindazok a ritkán használt bölcsességek,amik valaha kellettek számomra.Pl.egy fat32 rendszer konvertálása ntfs-re (stb.,stb.)nem mindennapos cselekedet.Jó lenne ezeket szépen elrendezve látni,ha kellenének újra könnyen megtalálhassam akár gugli nélkül,hiszen változhatnak az oldalak és egyszer csak eltűnhetnek olyanok,ahonnan már kipróbált,általam is igazolt segítségeket nyújtottak.Persze ez már több,mint linkbookmark :).
A portablefreeware.com-on is kerestem ilyen progikat és mintha lennének is (Jarte,Scrapbook,TrayURL),de a TrayURL annyira eccerű :D,kapacitása limitált,hogy agyő,a másik 2-t meg nem sikerült feltérképeznem,de a könyvjelző képességeik másodlagos tudás bennük azt hiszem.Így sok reményem nincs velük kapcsolatban.
Az ingyi verziók idegesítő tulajdonsága éppen az,hogy mindnek limitált a tulajdonsága.A Link Commanderrel,ha ismerkedsz meglátod,hogy csak 100 linket fogad magába :/ és nagyon lebutított egyéb módon is,pedig mindent tud.
Nem értem miért nincs még mindig ilyen progi ingyért.A gugli képes más 'hit'-eket kidobni egy idő után és nem egyszerű visszatalálni oda,amit sikerült feldeznünk.Pláne,ha nem ugyanúgy írjuk a keresőbe :D.
Ez regény lett megint.Elnézést érte és megint köszi szépen a segítséged.Kipróbálom az ajánlásod.Újra regényelek utána ;).Köszi

Tigris 2010.05.21. 16:48:38

Akkor kedves „néni”! :) Szerintem a „ki kinek segít vagy lámáz le” kérdést szerintem zárjuk is le itt, errefelé ez nem téma.
GugliDoc szinkronizálás… én akkora balga vagyok! Még oktatóvideóm is van a témában:
freeware.blog.hu/2010/02/03/chrome_konyvjelzo_szinkronizalas

A google toolbarról és a könyvjelzőkezelésről csak annyit, hogy jelenleg 2334 könyvjelzőm van, ez mind a Chrome-ban, a Google Docs-szal és a GBookmarks-szal szinkronizálva. Hogy ezek mennyire kényelmesen vagy kezelhetően férnek el az említett helyeken, az szubjektív, de mindenesetre nálam jól működik, mindent megtalálok. Persze ehhez az is kell, hogy a ChromePlus fejléce alatt, mappákba rendezve vannak. Nem akarom kötni az ebet a karóhoz, de a neten (ún. cloud-ban, tehát netes szolgáltatóknál, meghatározhatatlan fizikai helyen) tárolás nekem néhány dolognál bejött, egyike ezeknek a netes vonatkozású dolgok tárolása, mint pl. a könyvjelzők. Nem mondom, nem volt öt perc az átszokás, de most már visszaszokni nehezebben menne.
Viszont értem a szándékot a saját startlappal kapcsolatban. Nem mondom, merész vállalkozás, ha egy kicsit cukkolni akarnálak, azt mondanám, hogy te már kacsintgatsz egy saját webszerver és a weboldal-programozás (nem HTML!) felé… És persze az adatbázisok felé. Tudod, megigértem magamnak, hogy ha a fejlécben említett költözés egyszer lezajlik, akkor ismertetőt fogok közölni arról a technikáról, amire végülis az oldal átköltözött, ez pedig egy Joomla nevű rendszer. Ha idegenkedsz a könyvjelzőtárad leprogramozásától, akkor ajánlom, hogy nézz körül a Joomla háza táján is! Ez egy olyan rendszer, amivel nagyon komplex honlapot tudsz magadnak csinálni és azt modulárisan bővíteni. Mivel léteznek könyvjelzőket szervező modulok is, könnyedén tudsz vele egy startlap-szerű, de annál a te igényeidnek, szokásaidnak sokkal jobban megfelelő oldalt is csinálni. Vigyázz, ez egy sötét verem, egyszer belekóstolsz és rá fogsz kattanni. :D
Nem akarok most hosszú filozófiai értekezést folytatni, de szerintem a világ sokmindenben az ingyenes, és a webes alapú szolgáltatások felé megy, az olyan dolgok, mint hogy programok letöltése, telepítgetése, regisztrációja, törése, limitáltsága, időkorlát, funkcióbeli korlátozások, és a többi idegőrlő dolog, szerintem belátható időn belül a múlté lesz.
A kisregényt sosem bánom, már csak azért is, mert szerintem azok az infók, legyen az akár kérdés, probléma, vagy válasz, mind-mind érdekes és értékes infó lehet másnak, aki nem tudja, amit te. Olvastam egyszer, hogy egy jól működő blogon az információnak csupán harmada-negyede származik magából a cikkből, a hasznos tudás többi, jelentős része pedig a kommentekben gyűlik. A kisregényeidért ne kérj elnézést, komoly értéket képviselnek!

KlauZulu 2010.05.21. 19:44:41

Köszönet a videós linkért!Megnéztem,de nem merek böngészőt váltani,írtam oda is posztot,hogy miért.Viszont a több,mint 2000 könyvjelződ,azért odavágott rendesen :D.Lehet,hogy követlek és végül én is oda teszem be mindet,ha már úgyis használom évek óta.
Cukkolj nyugodtan ;),de fogalmam nincs a weboldal-programozásról.Arról a Joomla-ról viszont már tényleg írhatnál :).Amikor pár hete belefutottam itt nálad a 'cikkbe',rögtön felcsigáztál vele.Mondjuk honlapot sosem akartam készíteni,de mintha bonyibb lenne ennél,ahogy szavaidból kiveszem.Nemcsak azoknak ajánható,akik nyilvánosságot szeretnének?No,rákeresek.
Köszi szépen a bíztatást,nem picit túlzol,de remélem én is,hogy jönnek még többen is ide írni :).

Tigris 2010.05.21. 22:09:36

No, a böngésző-témára a túlvégen reagáltam, ezért itt nem folytatnám.
A Joomláról csak pár szó. Sok-sok éve foglalkozom honlapok készítésével, egyszerűbbekkel is, bonyolultabbakkal is. Vannak oldalak, amiket valaki megcsinál egyszer, és az úgy néz ki. Az ilyet a megfelelő programmal kb. olyan „nehéz” elkészíteni, mint egy csinosabb önéletrajzot, vagy levelet megírni egy szövegszerkesztőben. És vannak olyan oldalak, amik folyamatosan változnak, és pl. a látogatók is írhatnak hozzá. Gondolom ez elárulja azt is, hogy a blog.hu is az utóbbi rendszerben működik. Ilyen honlapot a nulláról elkészíteni már sokkal összetettebb dolog. Viszont vannak ún. keretrendszerek, amik komplett megoldást adnak szokásos funkciókra, mint pl. a fórum, a blog kommentekkel, értékeléssel, fotógaléria, és hasonlók. Ezeket a keretrendszereket azért fejlesztik, hogy az olyan emberek, akiknek van ötlete, hogy mit szeretne, de talán még alapfokon sem értenek a honlap-készítéshez, azok is elboldoguljanak. Van egy kedves megrendelőm, aki nem egy számítógéprajongó, mellesleg újságíró, aki csináltatott velem egy szakmai oldalt, fórummal, galériával, cikkekkel, stb. Természetesen kapott tőlem egy rövid használati utasítást, és néha felhív, hogy mit hogy kell csinálni, mégis, tulajdonképpen webmesteri értelemben analfabéta léte ellenére egy ilyen oldalt el tud vezetni. Félre ne érts, nem akarlak semmire rádumálni, csak te dobtad fel a labdát a startlappal, és erre próbáltam egy használható megoldást adni. Tudod, sok webes fejlesztő misztifikálja a dolgot, hogy ez milyen bonyolult dolog - de szerintem nem az, ha arra akarod használni, amire alkalmas.
A bíztatás nem csak neked szólt, ha más is látja, hogy milyen jó beszélgetések mennek itt, ráadásul úgy, hogy egy magát az elején lámának tituláló valaki kezdeményezi, akkor tényleg egyre többen kapnak kedvet a „belekotyogáshoz”. :) Sok szeretettel várom őket is!

KlauZulu 2010.05.24. 19:41:49

Akkor ez egy nyilvános dolog.Én valami privátabb dolgot szerettem volna.Ennek ellenére várom a cikked erről is,ha lesz ;).

Tigris 2010.05.24. 19:53:24

@KlauZulu: Nem feltétlenül nyilvános. Nem szeretnék most belemenni a technikába, de ez a startlap-féleség ugyanúgy lehet teljesen privát, magánhasználatú dolog, mint ahogy kinyithatod a nagyközönség számára is.
De mondok egy példát, talán úgy érthetőbb lesz. Van egy haverom, aki gyűjti a filmeket, gyakorlatilag átláthatatlan mennyiség van belőlük. Az egy dolog, hogy amikor mesélte nekem, akkor épp ajánlani akartam neki, hogy a már ismertetett Ant Movie Catalog-ot használja, mert milyen jó is az. Erre jót nevetett, kiderült, hogy már régóta azt használja, sőt, összekötötte a programot egy a tiédhez hasonló startlappal, így a kedves párja is könnyebben kezelni tudja, de ha mondjuk munkahelyről szeretne az otthoni katalógusban turkálni, vagy egy barátnak megmutatni, hogy mije van, akkor is hozzáfér, természetesen csak a megfelelő jelszó ismeretében. Nem akarom túlcifrázni a dolgot, csupán ötletet próbálok adni.

filipo 2010.07.05. 11:09:21

Szia Tigris.Ráment másfél órám (lehet ügyetlen voltam),hogy találjak egy ingyenes PDF darabolót.Nagyon hasznos kis progi melynek neve:Pdf Split and Merge vagy Pdfsam.Ha gondolod rápillanthatsz.

apacuka11 2010.07.05. 11:19:12

@filipo: Hú ez engem is érdekel, kösz!

apacuka11 2010.07.05. 11:24:56

Kár, hogy nem magyar...

Tigris 2010.07.05. 15:24:46

@filipo: Köszönöm a tippet, rá fogok nézni! Halkan megsúgom, van egy amúgy nagyon remek és ingyenes programom a feladatra, szerintem tetszeni fog neked is, csak azért nem ismertettem, mert angol, és sajnos ez amint látod, azért szempont. Ettől függetlenül foglalkozni fogok a témával!

KlauZulu 2010.07.06. 20:03:17

Hali!
Muszáj lesz ide írnom,mert nincs topic ehhez nálad.
A lényeg hogy az ájpíadressz oldal 100 dolcsi értékű Arany tagságot ad annak az első 20 embernek,aki kiteszi a linkjét az új oldaluknak a blogjára,vagy ír is róla,szóval reki őket.Pont arról szól az új oldaluk,ami Téged is nagyon érdekel.Az oldalak népszerűségéről,ha jól látom.
Ha érdekel,szólj,mert megadom az emailcímüket valahogy ;).
Hali

apacuka11 2010.07.06. 20:06:49

@KlauZulu:
100 dolcsi arany ászok tagságba benne vagyok...
Hukkkk...

apacuka11 2010.07.06. 20:12:46

Kopp, kopp, kopp....
Van itthon valaki?
Ne má csak a méjzes-májzos pálesz....
Te Tigri, találtam egy megoldást....
de meg is ittam...

KlauZulu 2010.07.06. 20:14:56

:D .Ez más.Mint a gugli analitics azt hiszem csak az ájpíesektől.Le fog késni Tigri.Azért még visszanézek ma.Hali

apacuka11 2010.07.06. 20:26:19

Te Tigri, remélem a Micimackóból
vagy a hasonmás ( Má a név hasonmás), nem mintha megnézném
ahogy a farkaddal ugra-bugrálsz...
Más...
Odajött hozzám egy feka csaj, hogy kísérjem haza...
Mondom neki,: Ugyan má , mit keressek én Indiába...

Tigris 2010.07.06. 20:28:35

Itt vagyok, várom a címet…

Tigris 2010.07.06. 20:34:40

@apacuka11: Te apacuka, ha tudnád, erre már hányan rákérdeztek… Csajoknak megmutatom, de csak előzetes szelekció után!
Amúgy nem vagyok túl jól, elhúztam a dokihoz, mert a múlt héten kitalálta hogy rég láttam, húzzak el laborra, ekg-re, és ma vittem az eredményeket. Nézett egy pulzust, magas. Kérdi, nincs magának hőemelkedése? Na, produkáltam neki egy 38,2-t, rögtön hozzám vágott egy rakás gyógyszert, már szedem is, de tény, hogy jó vacakul is vagyok. Éjjelente jól bírom, de most 10-kor úgy alszom, mint akit szívlapáttal vágtak hókon. Túlélem, csak az agyam helyett valami tégla van. Ráadásul jövő szerdától hétfőig nem leszek, rokonylátogatásba megyek. Ó basszus, most gondoltam bele, ott aztán lesz ivászat, na az jól jönne most nagyon!

KlauZulu 2010.07.06. 20:35:17

Oki,de mégse írhatom ide.Hová küldjem? O.o

KlauZulu 2010.07.06. 20:38:04

Réges-rég ott van náluk az emailem,emiatt kaptam tőlük én is.Nyilvános helyre mégsem tehetem ki az alapító manuszka mailjét :D.
Jobbulást Neked 1000-el!!!

Tigris 2010.07.06. 20:40:47

@KlauZulu: tigrincs@tigrincs.hu bocs!

Tigris 2010.07.06. 20:41:37

@KlauZulu: Egyébiránt pedig köszönöm a jókívánságokat! :)

KlauZulu 2010.07.06. 20:41:38

1ébként a mail:
we are live now with our new website that gives you impressive estimated
value data about your or any other website - FOR FREE. If you want to spy your
competitors or checkout how much worth your site is try this:
ITT REKI..
P.S. If you like our new website spread, bookmark or link to it. The first
20 people that post a blog article or create a link to this new site will receive a Gold
Member account for free ($99 Value).
No,a webcímre referáló linket se tenném ki,mert nem illik.

apacuka11 2010.07.06. 20:45:38

@Tigris:
A szomszédban nincs épületbontás,
esetleg téglagyár?
Má a fejed helyén téglát érzel...
Bogyókat ne szeggyé me szarabbul leszel...
No...
Lilahagyma (sok!) szeletelve, oszt csak
citromot facsarjál reája...(ez komoly)
Esetleg utána 3cent ásványvíz...

KlauZulu 2010.07.06. 20:46:18

Ok,elküldtem.Sok sikert hozzá!

apacuka11 2010.07.06. 20:59:20

@KlauZulu:
1ébként egy e-mail:
mi él most új honlapunk, hogy ad lenyűgöző becsült
érték adat az Ön vagy bármely más weboldal - ingyen. Ha azt szeretnénk, hogy a kém
versenytársak vagy pénztár mennyit ér a telek van megpróbál ez:
ITT REKI ..
P.S. Ha tetszik az új honlap terjedésének, könyvjelzőt vagy a link hozzá. Az első
20 fő, hogy felad egy blog cikket, vagy hozzon létre egy linket erre az új helyre fog kapni Gold
Tag számla részére szabad ($ 99 érték).
Nem, a webcímre referáló linket se tenném ki, MERT tartózkodás mellett illik.

Tigris 2010.07.06. 21:08:11

Jelen pillanatban kb. 600. lennék. :)
Sajnos az oldal nem tudja korrekten lekérdezni a tigrincs.hu adatait sem (a blog.hu-ra pedig nem vagyok kíváncsi…), ebből adódóan nem tudom, mi alapján számol ki egy értéket, ami ráadásul legfeljebb eszmei érték. A 99 dollár nem beváltható, csupán egy arany tagságra beváltható kupon, bevallom, én jobban örültem a google 12 ezer forintos kuponjának, amit adsense hirdetésre tudtam fordítani, pár nap alatt le is ment (ezek azok a google feliratú szöveges hirdetések az oldalakon).

Az oldal gyűjti a rámutató linkeket, miközben ő nem hivatkozik senkire, ez gyakorlatilag mindenkinek az értékelését a google „szemében” rontja.

Szóval köszönöm, de sajnos ennek a dolognak nagyobb a marketingértéke az ő részükre, mint a valós értéke számomra. :)

Amúgy egy weboldal értékét soha nem lehet így megbecsülni, csak a működési adatok, a keresőben kapott minősítések és hasonlók tudatában. Én ismerem ezeket az adatokat, az oldal viszont sajnos képtelen volt lekérdezni. Ez nem sok jót jelent.

Tigris 2010.07.06. 21:09:29

@apacuka11: Látom a google translate már működik! :D

Tigris 2010.07.06. 21:12:35

@apacuka11: Csak végigolvastam a receptet és már attól is rosszul lettem. :D De azért jogos a dolog, hagyma…

KlauZulu 2010.07.07. 18:26:39

Sajnálom,h a gugli miatt megkésve ért hozzám a levelük.De ezt már írtam a mailben.
Valóban nem a legprofibb.Ha az a blog.hu adata,amit kidobott,sajnos az sem jelent vmi jót a szolg.-ra nézve.Remélem nem hihetünk neki.Az eszmei értékek viszont érdekesek.Több milliárd dolláros a gugli,yahoo stb. :D.Nekünk poénnak jó.Ők biztosan komolyabban veszik.
Mindegy.Azt hittem vmi jó kisül belőle.Ennyit ezekről.
Hali

filipo 2010.08.20. 00:11:47

Szia!Először is leírnám,hogy nagyra értékelem a munkád.Nem lehet könnyű ilyen blogot írni.Segítenék.Telefonnal készítettem videókat,de nem mindig figyeltem és utólag derült ki,hogy fekszik a kép.Erre pl van egy hasznos program ami angol sajna és nem AVI-ba,hanem MP4-be hozza ki a videót.Aki keres ilyet annak :X2Xsoft Free Video Flip and Rotate nevűt ajánlom.(az avi-s a videodub.)

Tigris 2010.08.20. 12:23:42

@filipo: Szia filipo!
Először is, köszönöm a bókot, nem könnyű, de ha nem jönnének a reakcióitok, a kérdéseitek, javaslataitok, akkor határozottan nehezebb lenne. :)
Köszönöm a tippet is, egy kis segítség azoknak, akik szeretnék kipróbálni a programot:
www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-Video-Flip-and-Rotate.htm

filipo 2010.08.20. 23:49:32

@Tigris: Sajna ez nem ismeri fel a 3gp file-t.Még ilyet!

filipo 2010.09.15. 15:11:46

Szia!Látom picit elfáradtál vagy elfogytak a jó programok.Biztos a frissítés is hasznos,de ennyire?

Tigris 2010.09.15. 17:27:49

Elfáradni kevésbé, inkább szerencsére van más munkám is, kevésbé tudok új dolgokat válogatni. A másik pedig, hogy szeretném végre átköltöztetni a blogot, és azt bütykölgetem.
Hogy a frissítéseknek mennyire van értelme…? Magamból kiindulva van, én szeretem, ha frissen vannak tartva a programjaim, de ez azért egyénfüggő. Hogy a frissítésekre van igény, arra az a bizonyíték, hogy a legtöbb ehhez hasonló blog minden ismertetés, kép, minősítés nélkül, csupán a frissítések közléséből is megél – bár tény, hogy azért ez az én elképzeléseimhez kicsit kevés, szeretném, ha ez az oldal kicsit több lenne.
Nomármost szerintem akkor tudna több lenni, ha a már ismertetett programgyűjtemény egy kicsit könnyebben kereshető lenne, ha áttekinthetőbb lenne, hogy mi található itt, illetve ha néha felbukkannának olyan dolgok is, amiket már mindenki elfelejtett, vagy még nem is tud róla, és így véletlenszerűen ezek is előkerülnének a süllyesztőben. Többek közt ezeken is dolgozom az új oldalon, hogy ezek a funkciók meglegyenek.
süti beállítások módosítása